De când eram mic, mai precis de când am văzut primul meu film S.F.,  mi-am dorit să trăiesc suficient de mult încât să pot ajunge în spațiu.

În momentul de față, pot spune cu părere de rău, cel mult am zburat cu avionul. Acest lucru se poate schimba, conform spuselor fondatorilor proiectului Asgardia.

Pentru prima dată în istorie, un nou stat național a fost creat – nu pe Pământ, ci în ceruri de mai sus.

Asgardia este prototipul unei societăți libere și fără restricții, care deține cunoștințele, inteligența și știința în centrul său, împreună cu recunoașterea valorii finale a fiecărei vieți umane.

Călătoria începe!”  Sursă: Pagina oficiala http://asgardia.space/citizenship

Vă puteți înscrie prin accesarea link-ului de mai sus. Veți primi în aceeași zi confirmarea.

Cine știe?  Poate vom fi colegi de capsulă. 

