Astăzi sunt supărat. Mi s-a acrit și m-am săturat…De ce anume ? Sincer nu știu…

Parcă mă enervează toată lumea și nimic nu mă poate mulțumi. Nu mi-a greșit nimeni cu nimic în mod deosebit și totuși asta este starea mea de spirit. Mai ales când îl văd pe boul ăsta cum se plimbă din birou în birou fără nici un rost, îmi vine să-i trosnesc una, dar mă liniștesc.

În plus, tâmpitul ăsta care stă pe trecerea de pietoni și vorbește la telefon, a meritat toate claxoanele și înjurăturile mele.

Nici vremea de afară nu mă ajută în vreun fel. Înnorat și ploios…O vreme oribilă! Sigur o să mă relaxez diseară cu băieții la biliard, mai ales dacă voi avea un ceai de hamei pe masă.

Greutățile în viață ne contrastează de fapt lucrurile frumoase. Dacă încerc să aprofundez această idee, observ că de fapt viața mea este foarte frumoasă. Și ce dacă este înnorat ! Nu este nici o problemă ! Îmi voi petrece seara la biliard. Care este problema dacă se mai întâmplă să dau de un idiot pe șosea? El trece, eu plec, destinația mea este aceeași. Pentru ce să ma stresez atât de tare ?

Cred că voi căuta o carte de management al stresului, și voi vedea ce surprize găsesc acolo.

Viața este prea scurtă să nu mă bucur de ea. Ieri aveam 20 de ani, acum am aproape 30. Îmi propun să profit la maxim de ea de acum încolo.

Sigur, totul va fi bine, până la urmă toate trec.

people-eyes-playing-young-1

 

