Foarte interesantă această abordare a minților crude, care nu au idee ce presupune începerea carierei de video-chat.

Am și eu o întrebare către “muncitoarele” din domeniu: Sunteți mândre de voi ? Și vă rog, nu mă interpretați greșit. Nu sunt homosexual și nici invidios, mai ales invidios nu sunt!

Vreau doar să vă prezint niște teorii personale vizavi de acest domeniu.

Cunoaștem cu toții că, din acest “sport”, se caștigă foarte mulți bani. Ar fi ok dacă vă gândiți pe termen lung ce presupune acest fenomen. În opinia mea, o să vă obișnuiți la nivelul respectiv și o să fie mai greu când nu o să se mai vândă “marfa”.”Merele se vând cât sunt coapte” și odată cu trecerea timpului, “merele” se vor zbârci, vor îmbătrâni și nu vor mai fi căutate.

După ce s-au zbârcit “merele”, ce faci ?  Nu am nici o certitudine, dar mă gândesc că pe C.V., chiar dacă ați lucrat cu acte în regulă, experiența acumulată în acest domeniu nu prea are cum să vă fie de folos în altul .Nu cunosc, poate cunoașteți voi… Să presupunem că dobândești o experiență într-un fel de comunicare. Nu știu cum te vei descurca de exemplu într-un call center, că nu poți  arăta o țâță prin telefon clientului, ca să îl liniștești.

“Nu trebuie să te dezbraci”. Aici nu am multe de spus. Hai să fim serioși…totuși, pe cine încercăm să păcălim ? Când o să vezi că nu “iese banu” doar din vorbe, te asigur că vei arăta un pic de piele. Încetul cu încetul probabil o să înceapă să îți și placă.

“Nu este prostituție deoarece nu implică contact fizic” . Prostituția este definită în general ca activitatea celor ce oferă prestații sexuale în schimbul plății unei sume de bani. E timpul să descompunem.

1. Banii există

2. Prestație de natură sexuală există, nu este fizică dar este vizual-auditivă. Dacă clientul dorea conversație terapeutică, cu siguranță căuta un terapeut.

În principiu, pare că este cam 50% prostituție.

 Nu știu cam câți băieți ar prefera să “ia de bună” o fată cu istoric în video-chat. Probabil îmi veți spune că sunt încuiat sau de modă veche dar, personal, eu nu aș lua de nevastă o video-chatistă. Părerea mea este că o fată trebuie să fie ca o floare, gingașă și inocentă, nu să fi fost văzută de către mii de alți bărbați excitați în ipostaza în care doar soțul ei ar trebui să o vadă. Gândiți-vă și la acest aspect, dacă restul argumentelor de mai sus nu le considerați valabile.

Acestea fiind spuse, doresc să precizez că scopul articolului nu a fost să jignesc pe cineva. Doresc să trag un semnal de alarmă asupra faptului că moralitatea a ajuns sub nivelul mării și se promovează în exces incultura și prostia.

Este de datoria noastră să depășim aceste obstacole și să devenim fințele minunate pe care Dumnezeu le-a creat.

 

