Era ora 12:15, 4 ore și 15 minute mai târziu decât era examenul programat și totuși nu venise nici un profesor.

După o alergătură ce a durat aproximativ 3 ore, timp în care ni s-a spus că am venit mai devreme, deși pe listă era examenul trecut la ora 8 dimineața, am reușit să ne așezăm în sala potrivită.

Nu are rost să detaliez faptul că am schimbat 3 săli de examen deoarece nici una nu era cea potrivită. Organizarea a fost la pământ în această zi, dovadă fiind că nici doamna profesoară nu a știut în ce sală trebuie susținut examenul, decât la ora 12:00.

Într-un final am început testarea care a durat aproximativ 50 de minute. La sfârșitul examinării, doamna profesoară ne-a transmis să revenim după rezultate în jurul orei 14:30.

Bineînțeles că rezultatele au fost date, ia ghici! Exact! La ora 18:00 ! Am înțeles faptul că a picat curentul și faptul că au fost doar două profesoare responsabile de corectură, dar nu pot pricepe cum persoane academice răspunzătoare de organizarea examenelor nu pot fi capabile de o mai bună coordonare. Mi se pare absurd că  trebuie să plec de la 7 dimineața să pot ajunge la 7:30 ( un caz fericit, am colegi din Sighișoara sau Buzău care se trezesc la 3 dimineața!! ) și să primesc un amărât de răspuns după 9 ore!!

Să te ferească Dumnezeu să te duci la secretariat pentru o întrebare….Doamnele secretare sunt atât de ocupate încât au relații cu publicul 4 ore pe zi, și când într-un final poți intra, te lovești de mutrele lor acre de parcă mestecă lămâi toată ziua.

Unde este suportul vostru atât de lăudat la semnarea contractului ?  Cine știe ? Nimeni cred…

Scopul acestui articol nu este de a denigra instituția în cauză, de aceea nu voi da numele. Este de fapt un semnal de alarmă tras în atenția tuturor studenților care se comfruntă cu aceste probleme.

Trebuie format un sindicat care să spună NU! Nu suntem proștii voștri, fără noi nu ați avea pâine pe masă! Pe lângă copiii de bani gata care vin pentru distracție la facultate, mai suntem și noi, cei care dorim să învățăm și să evoluăm. Dar este greu! Ne este suficient de greu să plătim taxele mari (care cresc de la an la an), să mergem la serviciu, după care să studiem în timp ce prietenii sunt la grătare sau ștranduri, și când ajungem la facultate să ne lovim de scârba cu care ne tratați!

 

 

 

