Cel mai bun remediu pentru un stil de viață încărcat este o vacanță în Bahamas, dar cum probabil nu este accesibilă tuturor, va trebui să găsim altă soluție.

După serviciu, ideal este să te detașezi și să cauți un hobby relaxant. Nu mai continua în a răspunde emailuri-lor după program decât dacă este absolut necesar.  În viața ta, tu ești cea mai importantă persoană, trebuie să ai timp și pentru tine. Nu o să îți ridice nimeni statuie în fața firmei pentru orele suplimentare, din contră,  o să fii omul care va fi tras la răspundere când nu o vei mai face.

Persoana ta

Ai grijă ca în fiecare seară să îți aloci timp pe care trebuie să îl petreci cu tine însuți. Găsește un loc și un timp doar pentru tine, în care nimeni altcineva să nu interfereze cu gândurile tale. Deși este greu, încearcă preț de 30 de minute să nu te gandești la problemele pe care le ai, acasă sau la serviciu. Personal, eu în fiecare seară îmi aloc timp, cu o jumătate de ora înainte să mă culc, momentul meu de liniște. Stau pe balcon și meditez. În surdină se aude muzică ambientală budistă, închid ochii și simt că plutesc. Nu mă gândesc la absolut nimic!

Când te întorci de la serviciu, în loc să te așezi pe canapea și să te uiți la știri, lucru care te va agita mai mult decât relaxa, poți face o plimbare la iarbă verde, o ieșire în parc pe jos sau cu bicicleta. Ideea este că acest timp trebuie petrecut într-un mediu liniștit și fără agitație. Obișnuiește să îți faci un obicei din lucrul ăsta de minim 2-3 ori pe săptămâna și viața ta se va schimba.

În concluzie: Găsește timp pentru tine în fiecare zi! Nu te neglija!

 

 

